Thursday, June 29, 2006

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ & Άλλα

Σήμερα είναι η γιορτή Πέτρου και Παύλου και μια όμορφη Παυλίνα μου έχει κλέψει την καρδιά.

Χρονια Πολλά και σε όλους όσους γιορτάζουν.

ΤΑ ΑΛΛΑ:

Αύριο άρχιζει ξανά το μουντιάλ και ελπίζω η Αγγλία αφού ήπιε το τσάϊ της να άρχιζει να παίζει μπάλα.
Γενικά μέχρι σήμερα μπορώ να πω ότι είμαι ικανοποιημένος από το θέαμα και τα παιχνίδια στη Γερμανία.
-Μουσικά δεν έχω να πω πολλά μιας και έχω να ακούσω κάτι καινουργιό εδώ και καιρό(on purpose) για να ξεκουραστώ.
Είδα τον sting αν δε σας το είπα. Ήταν ότι περίμενα καλά πέρασα, αλλά μάλλον τα 64 ευρώ ήταν πολλά,είχε μαζί του και το γιό του. Του έμοιαζε τρελά, μάζεψε και τα όργανα μόνος του μετά το τέλος της συναυλίας, αχχχ εργατιά....

Είδα το descent δε μ'άρεσε, το x-men νορμάλ ωραίο το τελευταίο εφέ της ταινίας...
ο magneto ζεί!!!!!!!!!!, το underworld oxi oxi oxi ...., και άλλες που το μικρό και ξεχασιάρικο μυαλό μου τώρα δε τις θυμάται.

Κανονίζω και τις διακοπές μου για τέλη ιουλίου, Κεφαλονιά κατά 90%. Ελπίζω όταν θα γυρίσω να έχω πολλές φωτογραφίες να βάλω στο blog.
Ζέστη ζέστη, βροχές , βροχές , όπως κάθε καλοκαίρι στην όμορφη Ελλάδα.

Και όπως θα πεί και την Δετεύρα 3 του Ιούλη ο Διονύσης στο Κιλκίς,

Ας κρατήσουν οι χοροί και θα βρούμε αλλιώτικα, στέκια επαρχιώτικα...βρε!

No comments: