Monday, December 04, 2006

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΝΗΨΙΕ

Όταν πριν έξι χρόνια σε είδα ήσουν μονάχα μια σταλιά 2700 χιλιογ. περίπου, μικρούλης
αλλά κούκλος και ζωηρός από μικρός. Μάτια εκφραστικά χαμόγελο τρελό.
Την πρώτη μέρα εννοείται οτι ακούσαμε σα τρελοί το The living years άπειρες φορές.
Σήμερα είσαι 6 και να ξέρεις οτι για πάντα θα είσαι για μένα ότι πιο όμορφο και αγγελικό.!!!!

ΧΑΛΑΛΙ ΤΑ ΞΕΝΥΧΤΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΛΑΜΑΤΑ
ΧΑΛΑΛΙ Η ΚΟΥΡΑΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΑΓΧΟΣ

ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΗΨΙΟ ΜΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΝΕΞΥΠΝΟ ΒΛΕΜΜΑ ΤΟΥ
ΤΟ ΤΡΕΛΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ
ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΕΙΡΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΧΑΡΑΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΙΝΕΙ

ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ Ή ΜΑΛΛΟΝ ΝΑ ΤΑ ΧΙΛΙΑΣΕΙΣ
ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΓΕΡΟΣ ΚΑΙ ΥΓΙΗΣ
ΝΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΙΔΕΥΕΙΣ

ΣΕ ΑΓΑΠΩ ΜΕ ΟΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ
junior

Ο ΠΙΟ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΘΕΙΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
( ΛΕΓΕ ΜΕ ΚΟΥΚΟΥΒΑΓΙΑ)

ΥΓ: ΟΤΑΝ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙΣ ΛΙΓΟ ΑΚΟΜΑ ΘΑ ΣΕ ΒΑΛΩ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.

1 comment:

Unknown said...

Σαν σήμερα ήρθε στης ζωηες μας ο μπομπιρας μας..
το ανιψακι μου που με έκανε να νιώθω.. το ανιψακι μου που με έκανε να εστανθω υπεύθυνη...!!
Ενα μωράκι που όσο μεγάλωνε άλλο τόσο το καμάρονα.. εύχομαι να τα 100στήσει και να είναι ευτυχισμένο και καλοτυχο.. εύχομαι σε κάθε βήμα του να είναι δίπλα του και να τον καμαρίνο.. εύχομαι να φτάσω μέχρι τα 100 μου και να τον βλέπω να μεγαλώνει και να θαυμάζω.. αστέρι μου αγόρι μου ❤❤ έμαθα τι θα πει αγωνία , φόβος , λυπεί...Κάθε φορά που προσπαθούσε να περπατήσει και ταυτόχρονα χαιρόμαστε αλλά φοβόμασταν κιόλας μην πέσει και χτυπήσει.. Giorgia Giati .. Είναι το αγοράκι μου δεν κατάλαβα ποτέ πέρασαν 2 χρόνια από την ημέρα που ήρθε στον κόσμο .... ήρθε αυτός και ομορφύνε ο κόσμος.. ομορφηναν οι μέρες οι νύχτες.. οι βόλτες.. οι καθημερινότητα.. Ο άγγελος μας.. το μωρό μας.. . Είναι μεγάλη ευλογία να βλέπω να μεγαλώνουν τα πατουσακια του.. τα χεράκια του... να μιλάει.. Όπως η πρώτη φορά που άκουσα το "θεια" μια μεγάλη συγκίνηση και χαρά μια μεγάλη περηφάνια που ήθελα να τον κάνω τεράστια αγκαλιά που να μην μπορεί να φύγει.. η παλαβή σου χαζο-θεία. Η τρελή φιλενάδα της μαμάς σου. Κι έτσι όπως η μητέρα σου είναι για μένα η αδερφή της καρδιάς μου, έτσι κι εσύ είσαι για μένα το ανιψάκι της καρδιάς μου ❤ 10.12.17 ότι καλύτερο το ζιζανιο μας
Να χαίρεσαι τον γιο σου αδερφούλα μου ❤❤✔❄💯🥂🎂🎂🍰🍰🍰🍰🎂🎂🎂🍰🍰🍰