Wednesday, July 26, 2006

ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΝΑ 3

Καμιά φορά θες να μην πιστεύεις στις συμπτώσεις αλλά η ζωή στα φέρνει αλλιώς.
Δεν γνωρίζω αν εσείς θωρείτε οτι υπάρχει κάπιο πλάνο, η αλήθεια όμως μέσα από τα δικά μου μάτια είναι οτι τελικά κάποιες κατευθύντηριες γραμμές μάλλον υφίστανται.
Δεν έχει να κάνει με τα tabbo των παλιων ούτε με την εξέλιξη μας. Νομίζω οτι όσο θα περνάνε τα χρόνια θα καταλαβαίνουμε οτι η τεχνολογική μας εξέλιξη δεν σημαίνει αυτόματα και την καλύτερη αυτογνωσία μας. Ίσως μάλιστα και να μας απομακρύνει από απο τα πνευματικά μας καθήκοντα. Είναι μάλιστα σχεδόν σίγουρο οτι η καθημερινότηα μας οδηγεί πιο μακριά απο την παρατήρηση κάποιων συμβάντων, απλά δεν έχουμε το χρόνο να ασχοληθούμε μαζι τους. Έτσι μάλλον τα θεωρούμε τυχαία οταν συμβαίνουν ,ενώ τελικά ίσως και να είναι η πλειοψηφία.

Το παραλήλημα αυτό μου ήρθε στο μυαλό όταν για μια ακόμα φορά κατάλαβα το ευρέως γνωατό. " ΟΛΑ ΤΑ ΑΣΧΗΜΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΝΑ ΤΡΙΑΔΕΣ".
Τη βδομάδα που μας πέρασε έγιναν τρία και άσχημα περιστατικά το ένα πίσω απο το άλλα.
Όλα ήρθαν στα αυτιά μου μέσα σε 2 μέρες. Έχει άραγε σημασία οτι το ένα από αυτά ξεκίνησε παλιότερα ή οτι "έτυχε" να το μάθω μέσα σε αυτές τις 2 μέρες. Μεγαλώνοντας έχω αρχίσει να πιστεύω οτι μάλλον έπρεπε να το μάθω συγχρόνως μαζί με τα άλλα 2, μόνο και μόνο για να συμπληρωθεί η τριάδα.
Θέλω να ευχηθώ περαστικά στο Σπύρο για το πόδι και τα συλληπυτηριά μου στην οικογένεια της Ζωής για το χαμό του αδερφού της. Όσο για το τρίτο....ασχολίαστο.
Το μόνο που μου έρχεται στο μυαλό τέτοιες στιγμές ως πρέπον για να πω είναι αυτό που κάποτε άκουσα και είδα σε ένα ντουκιμαντέρ την " Αγέλαστο Πέτρα".
Συγνώμη...
συγνώμη όχι επειδή φταίω εγώ, αλλά λόγο αδυναμίας που εγώ δεν μπορώ να βοηθήσω και να διορθώσω κανένα από τα τρία.

ΥΓ: Κάποτε διάβαζα αυτά που έγραφαν τα ημερολόγια στο πίσω μέρος. Ένα που έχω κρατήσει στο μυαλό μου και συμβαδίζει με την με την ανθρώπινη φύση όταν κάποιος το αναλύσει, είναι του Μολιέρου ¨Λόγια της στιγμής, πίκρες μιας ζωής".

ΥΓ2: Συγνώμη και από εσάς που βλέπετε και διαβάζετε το blog
Πολλές φορές κάποια πράγματα που γράφω που έχουν λαθάκια ή ορθογραφικά και δεν τα διορθώνω.

No comments: