Tuesday, December 05, 2006

ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΑ ΣΕ ΛΙΓΟ

Έχει καμιά εβδομάδα που σιγά σιγά ετοιμάζω και εγώ ως καλός μουσικόφιλος τις λίστες μου για τα καλύτερα τραγούδια και άλμπουμ του 2006.
Σκέφτομαι τα γεγονότα της χρονιάς που πέρασε(μουσικά και μη).
Ήταν καλή ή όχι ;
Συνήθως η απάντηση δεν είναι ποτέ εύκολη και μάλλον δε μπορεί να γραφτεί ή να ειπωθεί τουλάχιστον με λίγα λόγια.
Τί είναι αυτό όμως που μας κάνει να αναπολούμε αυτά που πέρασαν. Ποια ψύχωση ή ανάγκη ειναι αυτή που θα μας οδηγεί εκεί, μήπως για να γεμίσουμε με εικόνες και συναισθήματα, μήπως για να δούμε τα πράγματα πιο ψύχραιμα, μήπως για να κάνουμε ένα νέο ξεκίνημα τη χρονιά που θα έρθει. Όπως όλα στην ζωή του ανθρώπου έτσι και αυτή η στιγμή διακατέχεται
από χαοτικές σκέψεις και συνειρμούς.

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ

Τί να πω λοιπόν για τα προσωπικά μου σε όλα τα επίπεδα μέσα σε αυτή την χρονιά..............
έγιναν τόσα που θέλω δύο ζωές ψυχανάλυση για να τα δω "σφαιρικά". Δουλειά, σχέσεις, διαβίωση, καθημερινότητα όλα ήρθαν άνω κάτω. Πότε με καλό τρόπο και πότε όχι.
Τί βγαίνει από αυτό, μάλλον οτι εννοούσε ο ποιητής στο we didn't start the fire ή στο Hymn of the big wheel.
Ένα είναι σίγουρο, δεν περίμενα ούτε τα μισά, ούτε είχα προετοιμάσει τον εαυτό μου, αλλά τώρα θα έρθω όλο και πιο κοντά στο άσμα των eels-mental και ο Θεός βοηθός!!!
Πέρασα στιγμές με γέλια και χαρά, στιγμές με άγχος και προβλήματα.
Ήταν και είναι εκεί άνθρωποι που με αγαπούν και θα με αγαπούν(είτε είναι μαζί μου είτε όχι....) και τα αισθήματα είναι αμοιβαία και παντοντινά.
Είδα και έκανα πράγματα που πάντα ήθελα, αλλά μου βγήκαν σε καλό και αλλά όχι.
Και επειδή όπως πάντα δεν μπορώ να αναφερθώ στα μεγάλα θα σας πω για τα μικρά.

Σταμάτησα να μιλάω στο κινητό όπως μιλούσα, περίπου 3 ώρες λιγότερο.
Άγορασα ρούχα και φακούς για τη μηχανή μου.
Είδα μπάντες που τις περίμενα χρόνια να έρθουν στην Έλλαδα.
Δίαβασα 3 βιβλία (3 περισσότερα από το 2005..:))
Πήραν φίλοι μου πτυχία
Φίλοι μου παντρεύτηκαν
Ξυρίστηκα 5 φορές παραπάνω
Είδα πως γίνoνται τα tatoo
Πήγα διακοπές στη Κεφαλονιά(ήθελα να πάω 2 χρόνια τώρα)
Πήγα βόλτες μέσα και έξω απο το νομό με μεγαλύτερη συχνότητα
Δεν οδήγησα μέσα στην πόλη, αλλά περπάτησα περισσότερο απο το 2005
Έβγαλα φωτογραφίες
Ήπια αμέτρητους καφέδες και μιλήσαμε για άπειρα πράγματα με φίλους(σημαντικά και όχι)
Άλλαξα μάρκα τσιγάρα, πήρα πιο ελαφριά.
Ο Γιάννης πήγε πρώτη δημοτικού και έμαθε να διαβάζει
Ο αδερφός μου πήγε ταξίδι στην Αμερική
Μου έκαναν δώρο το i pod
To space έγινε ενός
Είδα μια έκλειψη ακόμα
Ο Θάνος παίζει στο σφηνάκι και ακούω επιτέλους μουσική λίγο παραπάνω....έξω
Δεν έβγαλα πολλές άσπρες τρίχες.
Άρχισα να γράφω στο blog
Πήρα χλυδάτο πληκτρολόγιο
Πήγα περισσότερες φορές σινεμά
Πήρα νεο flash με u3
Πέρασα από τη γέφυρα στο Ρίο
Είδα λιγότερες ειδήσεις στα κανάλια, διάβασα ακόμα λιγότερες εφημερίδες.

Μέσα σε όλο αυτό το χαμό είναι και πολλά πράγματα που δεν έγιναν, ίσως με τη νέα χρονιά να κάνω περισσότερα.
Για τα μουσικά όμως πράγματα θα σας δώσω σε λίγες μέρες τα ακριβή μου αγαπημένα.
Θα τα χωρίσουμε σε τραγούδια και αλμπουμ και θα αναφερθούμε και σε κάποια event, ταινίες και φαινόμενα της χρονιάς που πέρασε.
Φυσικά από τώρα σας λέω οτι όλα αυτά είναι προσωπικές επιλογές και είμαι σίγουρος οτι θα έχετε αντιρήσεις....και καλά θα κάνετε.
Μέχρι τότε κάντε μια βόλτα σε blog και site για να δείτε αντίστοιχες λίστες που ήδη έχουν φτιάξει άλλοι ανά τον κόσμο.

No comments: