Monday, April 16, 2007

ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ

Ξεκίνησε άλλη μια εβδομάδα και όσο και αν κοιμήθηκα χθές πάλι νιώθω νυσταγμένος, όχι γιατί νυστάζω άλλα γιατίβαρίεμαι προς το παρόν. Αν και έχουν περάσει χρόνια που είμαι ενεργός στην παραγωγική διαδικασία δεν μπορώ ακόμα να συνηθίσω το πρωινό ξύπνημα. Αντίθετα με άλλους κάθε δυτέρα δεν έχω καθόλου όρεξη. Νομίζω οτι μου έχει μείνει από τα μαθητικά μου χρόνια αυτό το συναίσθημα. Κάποια στιγμή το είχα ξεπεράσει αλλά τώρα το νιώθω πάλι.
Μάλον θα φταίει οτι τα τελευταία 6 χρόνια έχω αλλάξει στην ουσία 3 δουλειές. Αυτή τη στιγμή που θα είμαι σταθερός για όλα τα επόμενα χρόνια,μάλον πάλι, πρέπει να αρχίσω να συνηθίζω πάλι.
Ίσως πάλι να φταίει το γεγονός οτι τις τελευταίες δύο μέρες ακούω συζητήσεις για διακοπές και θάλλασσα και να νιώθω το καλοκαίρι να έρχεται και θέλω θάλασσα.
Καλήμερα πάντως και καλή εβδομάδα σε όλους

2 comments:

ποιμενάρχης said...

Tell me why
I don’t like Mondays
Tell me why
I don’t like Mondays
Tell me why
I don’t like Mondays
I wanna shoo-oo-oo-oo-oo-oot the whole day down...

ποιμενάρχης said...

A! Αργεί ο Αύγουστος πολύ...