Friday, November 23, 2007

ΜΠΡΑΒΟ ΕΛΛΑΔΑ

Μπράβο σε μια Ελλάδα άνιση, κομπλεξική με ενήλικες παιδιά, με απόψεις σκατά, με ιδεές ηλίθιες.

Μπράβο στην Ελλάδα της διχόνοιας, της καχυποψίας, του διχασμού.

Μπράβο στην Ελλάδα του μαρασμού και της ανοργανοσιάς.

Μπράβο στην Ελλάδα των δήθεν και της χαζής μαγκιάς που δε ξέρει τι θα πει να είσαι άνθρωπος

Τα καταφέρατε καταπληκτικά κύριοι
μας απογοητεύσατε.

Συγνώμη αλλά είστε τουλάχιστον τρελοί και εμείς δε θα πάρουμε, ευχαριστούμε

ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΜ....ΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!!

Αφιερωμένο στον Ηλία για τα όσα τρελά μου είπε χθές

Σε αγαπώ, να προσέχεις και να τους γράψεις όλους στα παλεότερα των υποδημάτων σου,
Φαχ

2 comments:

Anonymous said...

Ευχαριστώ fax..........

Anonymous said...

Πάντως fax μετά από πολύ καιρό ασχολήθηκα ξανά με το θέμα (ξέρεις τι εννοώ). Το αποτέλεσμα ήταν να καταλήξω με πολλές σκέψεις, προβλήματα, αυπνίες γιατί; Μου φαίνεται μια χαρά ήμουν στο καβούκι μου εκεί τουλάχιστον δεν είχα προβλήματα που εξαρτώνται από άλλους, μόν0ο τα δικά μου και μπορώ να τα αντιμετωπίζω.