Thursday, November 13, 2008

Ναί άλλα...

Δεν μου άρέσουν είναι η αλήθεια οι χώροι στυλ facebook my space και βάλε.
Νομίζω κάποια στιγμή τα είχαμε ξαναπεί.
Την υποχρέωση και την περιέργεια να κρυφοκοιτάς και να απαντάς αντί να εκφράζεσαι.
Κατανοώ την επικοινωνία και την interactive κοινωνία του δικτύου παρόλα αυτά.

Χθες λοιπόν έκανα λογαριασμό στο facebook μόνο και μόνο για μπορώ να παίξω κάποια παιχνίδια με φίλους μου.

Είμαι σίγουρος καλό μου blog οτι δε σε αφήσω και θα συνεχίσω να γράφω.

Δε μου πολυάρεσε που το facebook δε έβλεπε το e mail μου και αναγκάστηκα να μπω με e mail από yahoo..

Το περιβάλλον καταλαβαίνω οτι είναι φιλικό αρκετά και ο κόσμος εκεί πολύς... αλλά ....

Μη ξεχνάτε οτι τλειώνει η χρονιά και θα γράψουμε τις λίστες μας με τα καλύτερα, για μας σε δίσκους και τραγούδια..
Όσοι πιστοί μετά τις αρχές Δεκεμβρίου προσέλθετε.

No comments: