Saturday, November 15, 2008

ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΑΒΒΑΤΟΒΡΑΔΟ

Κοιμήθηκα το απόγευμα 3 ώρε σχεδόν και τώρα έχω διάθεση για έξω και ένα καλό μπαράκι για μουσική, παρέα και χαβαλέ μέχρι το πρωί, αλλά δυστυχώς το μόνο μέρος που θα την απολαύσω είναι στο σπίτι μου.

Όταν θα έρθει και η βιβλιοθήκη θα βάλω τα cd μου και στο μέλον ίσψς και τους δίσκους μου και το καινούργιο μου πικ απ.

Άκούμε προς το παρόν λοιπόν

1. Gus Gus - You Make Me Feel

2. Lykke Li - Little Bit

3. David Jordan - Sun Goes Down

κάπου εδώ εδώ θα είχα ήδη φτιαχτεί για το πρώτο ποτό και η συζήτηση για την καλή ποπ θα είχε ανάψει μέσα στην έξαψη της νύχτας...

4. Shy Child - Generation y (We Got It)

5. 1990s - Risqué Pictures

6. Snow Patrol - Take Back the City

και πως η αλήθεια κατάφεραν να βγάλουν τραγούδι καλό, πιο ρυθμικό και άκρως ποπ + ροκ,
που αν είμασταν σε άλλες εποχές θα τρέλενε κόσμο.
τώρα απλά τα ξέρουμε όλα.

7. Coldplay - Violet Hill

αυτό δε θα το ακούσετε σε in εναλλαχτικά μαγαζιά, έλα μωρέ είναι αυτός που έχει παντρευτεί
αυτή τη γνωστή ξέρεις τώρα ξανθιά.

Εγώ είμαι σε άλλη διάσταση και ετοιμάζω πάνω στα πικ απ ένα από τα δεκά cd που έχω ετοιμάσει για μετά, τί θα κάνει το μυαλό μου να ξεφύγει,
θα βάλω lp άλλα σε λίγο,


8. The Veils - Advice for Young Mothers to Be

why are you preaching no one is lishtenig any more...

Ας πιούμε όμως τα δεύτερα σφηνάκια τεκίλα,
κάποιος θα κεράσει τα τρίτα...

9. Two Gallants - Despite What You've Been Told

10. τώρα θέλει είτε pulp,nick cave, u2, prince, dubrovniks, violent femmes, smiths είτε κάτι τέτοιο
διαλέξτε εσείς ΚΑΙ ΠΑΝΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ...

ΦΙΛΙΑ...

Το ειρωνικό i tunes διάλεξε από μόνο του.

Depeche Mode - Never Let Me Down Again

κάτι παραπάνω θα ξέρει...

No comments: