Monday, May 22, 2006

ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ!!!!

Ξεκίνησα να γράφω ένα πολιτικό σχόλιο για τις σκέψεις μου ως πολίτης αυτής της χώρας που ναι μεν είμαι πολιτικοποιημένος αλλά όχι κομματικοποιημένος. Πήγα να γράψω όλες τις λύσεις και ίδεες μου, τα πράγματα που θα ήθελα να αλλάξουν στο Νομό και στη χώρα μου, τα πράγματα που θέλω επίτέλους να γίνουν σε αυτή την δύστυχη πλευρά του κόσμου,αλλά μετά από 15 λεπτά γράψιμο τα έσβησα όλα γιατί θυμήθηκα 2 πράγματα.

- 1. τί είμαι εγώ και τί να πω, όταν όσο σκεφτόμουν τί θα γράψω μπορεί να πέθαναν χιλιάδες παιδιά;;;; γιατί;;;; γιατί;;;
-2. τί αλλό να πεί κανείς όταν η ταινία "βίος και πολιτεία" του κ.περάκη τα έχει πει όλα... για όσους την είδαν.

Εμείς δυστυχώς απλά θα κοιτάμε, θα προσέχουμε και θα σιγοτραγουδάμε όλο περηφάνεια το ίδιο τραγούδι....
Σε γνωρίζω...................................................


Υ.Γ : Ειρωνία στο pc παίζει σε sample mode το Born Of Frustration των James. ;::::

No comments: