Friday, May 11, 2007

ΔΡΟΜΟΙ ΤΟΥ ΚΡΑΣΙΟΥ

Ήρθε στα χέρια μου μια πρόσκληση για την εκδήλωση "Ανοιχτές Πόρτες" της οινοποιΐας Αϊδαρίνη το Σάββατο και την Κυριακή 12 και 13 Μαΐου.
Η εκδήλωση γίνεται στο οινοποιΐο στη Γουμένισσα και η είσοδος είναι δωρεάν για το κοινό που θέλει να μάθει τα μυστικά του κρασίου. Από τις 10 το πρωί εώς τις 6 το απόγευμα.
Πρίν κανά 3-μηνό είχα πάει σε μια αντίστοιχη εκδήλώση και είχα δεί από κοντά τις εγκαταστάσεις σε ένα πολύ όμορφο χώρο. Νομίζω οτι όσοι από εσάς θέλετε μπορείτε να έχετε μια ωραία εκδρομή εκεί.
Τώρα που άνοιξε ο καιρός οι βόλτες στο νομό είναι οτι καλύτερο. Δόξα το Θεό μέρη ωραία έχουμε στο νομό μας. Και είμαι σίγουρος οτι πολλά από αυτά δε τα έχετε δεί, όπως και εγώ.
Τα τελευταία χρόνια όποτε μπορώ κάνω τις βόλτες μου και έχω επισκευτεί κάποιες από αυτές τις περιοχές.
Σας το συστήνω ανεπιφύλακτα.

No comments: