Wednesday, July 11, 2007

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

Σήμερα μπορώ να πω ότι με έπιασε το καλοκαίρι για τα καλά. Θέλω να κάνω μπάνιο και αράξω σε μια παραλία και να μη σκέφτομαι τίποτα, μιας και δόξα το Θεό τις τελευταίες εβδομάδες έχω πολλά να σκέφτομαι.
Κανά μισάωρο χαζεύω τη Λέσβο και μπορώ να πω ότι ο μόνος μου ενδοιασμός είναι ότι και πέρσι είχα πάει σε μεγάλο νησί( Κεφαλονιά ). Πολλά τα χιλιόμετρα που κάνεις και η κούραση αντίστοιχα μεγάλη. Η αλήθεια είναι όμως ότι δε βαριέσαι και κάθε μέρα είναι διαφορετική.
Αν θα πάω θα προσπαθήσω να μη τριγυρνάω και πολύ. Θέλω θάλασσα και πάλι θάλασσα, ξεκούραση και ύπνο ατελείωτο. Βρήκα κανά δύο ξενοδοχεία καλά και τώρα θα ψάξω να δω αν βολεύει με εισιτήρια κ.λ.π. Αν βρω θα κλείσω αεροπλάνο.
Όνειρα θερινής νυχτός; Θα δείξει.
Το είναι μου δεν αντέχει άλλο στο ηπειρωτικό Κιλκίς, μέσα μου ο νησιώτης με κοιτάει με αγωνία και με παρακινεί. Φύγε, φύγε…
Τι κάνω εδώ ένας θεός ξέρει.
Το ξέρω ότι πολλές φορές να λεγόμενα μου είναι πολύ προσωπικά και όχι γενικού ενδιαφέροντος αλλά ο καινούργιος μου ψυχολόγος, mister blog, βοηθάει που και που για να ξεσπάω τις σκέψεις μου.
Ε ρε τι θα πάθαινα αν ζούσα στην Αθήνα, μέσα στο άγχος και το κακό. Φίλε μου Νίκο κουράγιο. Θα είχα λαλήσει, αυτό είναι το μόνο σίγουρο.

Σας γράφω και ένα τραγουδάκι να ψάξετε να το βρείτε και αν μπορέσετε δείτε και τους στίχους ή κανά video clip στο you tube αξίζει το κόπο.

Heavyweight Champion of the World- Reverend and the makers
Ακούστε και το,
Worried about Ray – The Hoosiers
Κατά τα αλλά μπείτε στο επίσημο site του Αγγλικού chart και θα δείτε διάφορα.

Η αλήθεια είναι ότι η προηγούμενη εβδομάδα ήταν από τις καλύτερες της χρονιάς. Το Νο1 μας χαλάει λίγο αλλά τι να κάνεις έτσι είναι η ποπ, και λίγος χαβαλές χρειάζεται.
Φιλιά σε όλους…

1 comment:

ΠΡΕΖΑ TV said...

Καλο καλοκαιρι να εχουμε και καλα να περασουμε!!!!