Monday, June 16, 2008

ΤΑ ΜΠΑΝΙΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ

Χρόνια πολλά σε όλους για σήμερα και εύχομαι να μη δουλεύετε για να πάτε καμιά εκδρομή και να ξεφύγετε από το χαμό της πόλης. Τώρα θα μου πείτε εσύ πρωί πρωί τί κάνεις και γράφεις στο διαδίκτυο και δεν είσαι καθ οδόν για τις παραλίες;
Εντάξει εγώ έκανα το μπάνιο μου χθες στην Χαλκιδική και πήρα την αλμύρα μου. Χαμός φυσικά με την κίνηση ακόμα και από Πολύγυρο.
Η θάλασσα όμως το κάτι άλλο.
Το μισό Κιλκίς ήταν εκεί φυσικά, άσε που είδα και ανθρώπους που στην πόλη έχω να τους δω κάτι χρόνια.
Σήμερα άμα βολέψει λέμε να πάμε για το Happening μια βόλτα στα Cosmos. Για όσους δε διαβάσατε τίποτα κάντε ένα κλικ στη καρτέλα ΣΙΝΕΜΑ στο blog και θα βρείτε Link για την ταινία.
Πρόκειται φυσικά για τη νέα δουλειά του κυρίου "Έκτη Αίσθηση" και οι γλώσες λένε οτι είναι ένα από καλύτερα του.

ΥΓ: Άσχετο,
Τώρα που κέρδισε το χρίσμα θα δούμε αν πραγματικά ο κύριος από το αμέρικα really he can. Δεν τρέφουμε τρελές ελπίδες για αλλαγές απένατι στο κατεστημένο αλλά κρατάμε μια πισινή....

No comments: