Monday, November 13, 2006

ΔΕΥΤΕΡΑ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΚΟΜΑ ΠΑΙΔΙ

Δεν υπάρχει κάτι πολύ μεγάλο ή σχετικό με την ημέρα να πω απλά στο i pod παίζει το perfect day του Lou Reed....
Τί μπορείς να κάνεις ....απλά, θα θερίσεις οτι έσπυρες!!!!

Καμία φορά ίσως αυτά που γράφω να ακούγονται σε πολλούς ασύνδετα και ξένα ίσως. Αυτός είναι και ο λόγος που γράφω σε αυτό το είδος μπλογκ και όχι σε άλλα του τύπου που υπάρχουν στο δια δίκτυο.
Δεν νομίζω οτι υπάρχει λόγος για τρελά ανοίγματα όταν ακόμα μετά από 33 χρόνια δεν μπορώ να βρώ να πω με σιγουριά οτι αυτός είναι έτσι και ο άλλος κάπως αλλίως.
Με απλά λόγια εδώ δεν ξέρουμε την τύφλα μας για τους κολλητούς μας, λέτε με 1 ώρα κάθε μέρα να μάθετε τον τυχόντα φίλο απο την ταυλάνδη και το περού;
Αν ναι τότε σας παρακαλώ να μάθετε την γλώσσα του για να σας πεί χωρίς κανένα είδος κόμπλεξ τις αγάπες και τα άνχη του.
Αν όμως ίσχυει κάτι τόσο αληθινό και ωραίο μπράβο σας, και πέστε μου και εμένα το μυστικό γιατί σαν το μα.... ακόμα ψάχνω.
Αλήθεια πόσες ζωές έχετε γιατί εμένα Μου έδωσε μόνο μια και νομίζω οτι δεν με Έριξε...

ΥΓ1:Μη βιαστείτε να κρίνετε πριν πέσετε για ύπνο σήμερα. Συνήθως εκεί χωρίς τα φώτα όλα είναι πιο σουρεάλ(το ίδιο ίσχυει και αν πάτε στην τουαλέτα)
ΥΓ2: ΜΗ ΓΕΛΑΤΕ ΠΑΛΙ ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΤΕ ΟΝΟΜΑΤΑ. Ίσως ο Αρχαίος Μεγάλος Έλληνας απλά να ετοιμαζόταν για το μπάνιο του και να μην είχε μπεί ακόμα. Ίσως να μπήγκε αφου το σκέφτηκε κάπου αλλού.....

ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
....ΦΑΧ

No comments: