Monday, November 06, 2006

O ΘΑΥΜΑΣΤΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥ ADSL

Τις τελευταίες 10 μέρες έχω ακούσει πολλούς φίλους μου να εξυμνούν τη γρήγορη σένδεση τους στο διαδίκτυο. Και γιατί όχι αφού πριν ένα χρόνο το πολύ πολύ να έτρεχαν με 386. Όχι πια , τώρα πάμε με χίλια.
Και να ευχαριστούμε για αυτό την Ε.Ε γιατί αλλιώς θα μας έπιναν το μεδούλι μέχρι τελικής πτώσης οι εταιρίες που "σκέφτονται" τον καταναλωτή!!! Και ας έλεγε ο λαός μόνο αμα δώσεις θα πάρεις!!!
Αν και δε θέλω να σας απογοητεύσω αυτό είναι κάτι που ισχύει σε άλλες χώρες εδώ και χρόνια και με φτηνότερες χρεώσεις. Α ΚΑΙ να μην μάθετε τί συμβαίνει στην Ιαπωνία όμως γιατί θα κλάψετε όλοι μαζί. 25 ΜΒ με 25 δολάρια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Κάπου 40 χρόνια πίσω δηλαδή.
Ας βάλω και εγώ το ποστ μου στο δίκτυο με την τρελή ταχύτητα του 1 ΜΒ (Μεγαλοιώδης Βελόσιτυ :) και ας νιώσω την ανάπτυξη στο πέτσι μου, τί ξέρουν και οι Ιάπωνες!!!

No comments: