Friday, January 12, 2007

ΤΟ ΑΥΤΙ

Το αυτί μου είπε και την ευχαριστώ πολύ οτι το τραγούδι του κ.Cash για το οποίο σας έγραψα τις προάλλες είναι μια εναλλακτική εκδοχή του παραδοσιακού τραγουδιού που κάποτε μέσα από τον δίσκο play και με τίτλο run on είχαμε ακούσει από τον moby πριν από χρόνια.
Πολλούς πόντους για εσάς μις.....με πολύ περηφάνεια....

Μετά από χρόνια έχω διαπιστώσει οτι πολλά από τα τραγούδια που με αρέσουν έχουν video όπου κάποιοι, γνωστοί ή άγνωστοι σιγοτραγουδούν τους στίχους του τραγουδιού. Μου φτιάχνουν τη διάθεση όταν τα βλέπω και πολλές φορές μου αφήνουν μια γλυκιά σκέψη ενότητας ανάμεσα σε όλους μας που ακούμε το τραγούδι.
Για αυτό και πάντα μου άρεσε στα μαγαζιά να ακούω το κόσμο να τραγουδάει από το να μένει σκυθρωπός και απόμακρος πίνοντας την μπύρα ή το ποτό του.
Ίσως και για αυτό όταν δούλευα στο εστί συνήθως τραγουδούσα τα τραγούδια.
Για αυτό και με αρέσουν μάλλον οι συναυλίες.
Θυμάστε τί γινόταν με το crazy water, common people και τόσα άλλα...
Μη φοβάστε να εκφραστείτε με σεβασμό στην διασκέδαση των άλλων
(δεν καταλαβαίνω την αδιάκριτη βαρβαρότητα των λέξεων όταν πιέζετε τους άλλους και οχλαγωγείτε).
Δεν είναι διαγωνισμός γκαρίσματος, υπάρχει διαφορά, μη φωνάζετε για να μας πείσετε για το αντίθετο, μου θυμίζετε πολιτικούς.
Και για όσους δεν γνωρίζετε, η φύση ακολουθεί την απλότητα σε κάθε της κίνηση.
Μήπως είναι καιρός να κάνετε το ίδιο...

ΦΑΧ

2 comments:

nahames nakanamoko said...

crazy water drive me longer...!

nahames nakanamoko said...

ρε συ βάλε κανα player στο blog σου!όλο για μουσική μιλάς κ κριτικές,αλλά δε μας βάζεις να ακούσουμε τα καινούρια πράματα που ανακαλύπτεις!

και πρέπει εμείς να προσπαθούμε με το μυαλό μας να φανταζόμαστε...

www.loufusion.com ειναι αρκετα καλό με διάφορα skins, αυτο έχω κ γω κ ειναι ok!