Tuesday, January 30, 2007

ΒΓΗΚΑΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ

Βγήκαν και επίσημα τα VISTA. Όλα τα κανάλια είχαν την παρουσιασή τους σαν είδηση.
Πρόκειται για την πιο μεγάλη αναβάθμιση των τελευταίων ετών. Μαζί φυσικά με τις adsl ταχύτητες που σιγά αλλά σταθερά μπαίνουν στην ζωή μας θα αλλάξουν αρκετά στο τρόπο που χειριζόμαστε το δίκτυο και τους υπολογιστές μας.
Εγώ παρόλα αυτά θα τα βάλω μετά από 2 χρόνια,έκανα upgrade το pc πέρσι και έτσι δε με παίρνει. Θα περιμένω να δω που θα πάνε και οι core και το blue ray και θα π΄ραξω ανάλογα.
Όσοι πάντως έχουν δεί τα vista ή τα έχουν δοκιμάσει λένε οτι είναι αρκετά διαφορετικά σε πολλαπλά επίπεδα.
Ο χρόνος θα δείξει, το μόνο που είναι σίγουρο είναι οτι αφού έχουμε συνηθίσει τα προηγούμενα λειτουργικά, θα συνηθίσουμε και αυτά...
Κάτι άκουσα στην tv οτι πρόκειται για ένα project που ανέρχεται σε πάνω από 6 δις δολ.
Τρελό ποσό αν αναλογιστεί κανείς την πληθώρα των προϊόντων που βγάζει η microsoft.
Θυμάμαι κάθε τέτοια φορά τα πρώτα windows που είχα χειρηστεί. Νομίζω οτι λεγόντουσαν 3.κάτι(μάλλον).
Από τότε έχουν περάσει 11 χρόνια αλλά οι αλλαγές κάνουν το σήμερα να δείχνει έτη φωτός μακριά.
Θυμάστε άραγε οτι τότε δεν είχε κανείς από τους γνωστούς σας καν internet?
Το 98 όταν αγόρασα το πρώτο μου pc στυλ computer(παλιότερα είχα ένα atari και ένα amstrad) τα windows 98 μου φάνταζαν απίστευτα. Ο γιατρός μου είχε πεί να βάλω internet και εγώ έλεγα τί να το κάνω.
Τελικά έκαν σύνδεση το 99 και το 2001 έκανα isdn 68, κάποιοι μου έλεγαν οτι ήταν υπερβολή(τιμή και ταχύτητα).
5-6 Χρόνια μετά δεν είμαι ικανοποιημένος ούτε με το 1mb. Σε λίγο θα θέλω 4 ή 8 για να νιώθω οκ.
Τό μόνο που δεν έχω αλλάξει τόσο καιρό είναι η οθόνη μου αν και αυτή σε λίγο θα είναι παρελθόν.(θέλω να πιστεύω).
Από τότε έχουμε domain, blog, και τόσα αλλά που κάποτε ήταν επιστημονική φαντασία.
Δεν μπορώ να διανοηθώ τί θα έχουμε σε δέκα χρόνια από τώρα.
Τα λέμε το 2017 με τα windows 3 εκδόσεις μετά!!!

2 comments:

Kevlarsoul said...

Χαι, μιστερ Φάχ. Τι μου θύμισες.. άμστραντ, ατάρι, αμίγκα...που να φανταζόμασταν το τι θα γινόταν αργότερα... περνάν τα χρόνια..μαθαίνουμε να ζούμε παρέα με την τεχνολογία..

mavrol said...

Είπες για atari και amstrad, Θυμάσαι Φαχ τα ηλεκτρονικά που παίζαμε κάποτε? Πρόλαβα με το δεκάδραχμο τότε. Εκείνα που έπαιζα πιο πολύ αν θυμάμαι καλά ήταν το Βατραχάκι που περνούσε το δρόμο και το ποτάμι και έμπαινε κάτω απ τις καμάρες μιας γέφυρας, το "1946" με το αεροπλανάκι που απογειωνόταν πάνω απο ένα αεροπλανοφόρο, το Donkey Kong, το πάλαι ποτέ Pac Man, το Phoinix (μυγάκια το λέγαμε εμείς!!)που χτυπούσες ένα μεγάλο σκάφος σκάβοντας ουσιαστικά την άτρακτό του μέχρι να χτυπήσεις τη "Βασίλισσα" που γεννούσε διαστημόπλοια μύγες! Κι αν δεν έφαγα κυνηγητό απ τη μάνα μου γιατί έπαιζα το χαρτζηλίκι μου σ αυτά!