Tuesday, February 27, 2007

The Joshua Tree

Την επόμενη εβδομάδα στις 9 Μαρτίου είναι η επέτειος της κυκλοφορίας ενός από του πιο σημαντικούς δίσκους της σύγχρονης ξένης μουσικής ποπ, ροκ ή όπως αλλιώς θέλετε να την πείτε.
΄Ενα δίσκο που ευτυχώς κατέχω στην συλλογή μου σε μορφή βινυλίου σχεδόν από την κυκλοφορία του.
Όπως βλέπετε και στο τίτλο δε μιλάμε για άλλο από το αριστούργημα των u2 - The Joshua Tree.
Ο δίσκος που θεωρείτε ως ο καλύτερος εκείνης της χρονιάς και δικαιολογημένα και όπως προείπα ένας από τους καλύτερους όλων των εποχών. Η φιλολογία μεγάλη από το εξώφυλλο μέχρι τους στίχους και τα βίντεο κλιπ.
Σήμερα συγκεκριμένα είχαμε και τη συζήτηση του με το θάνο για τα ζωντανά κλιπάκια που υπάρχουν στο you tube από τα show των u2 από εκείνη ακόμα την εποχή.
Την περίοδο που κυκλοφόρησε υπήρχαν,όπως πάντα και ορισμένοι που κατηγόρησαν το συγκρότημα οτι έγινε εμπορικό. Ο χρόνος φυσικά απέδειξε οτι απλά ήταν το ώριμο αποτέλεσμα μιας μπάντας που έδινε και θα είχε να δώσει πολλά στο μέλλον.
Αν δεν το έχετε αγοράσει θα πρέπει να το κάνετε, μιας και η μουσική σας συλλογή είναι φτωχότερη χωρίς αυτόν. Θυμάμαι όταν ο αδερφός έφερε το δίσκο σπίτι για πρώτη φορά και τον έβαλε στο πικ απ και μου είπε. Θα ακούσεις κάτι το οποίο θα το θυμάσαι για πάντα.
Σα να λέμε ήμουν και εγώ εκεί.
Μετά από λίγο πήγα και τον αγόρασα και εγώ μιας και όταν θα μεγαλώναμε δεν ήθελα να μαλώσουμε ποιός θα τον κρατήσει για την προσωπική του συλλογή.
Τα ρεκόρ, τα τραγούδια και αρκετή από την ιστορία του πριν 20 χρόνια τέτοια εποχή γεγονότος δέστε τα στο

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Joshua_Tree

Αν πάλι δεν βαριέστε ψάχτε από τώρα και είμαι σίγουρος οτι θα βρείτε πολλά αφιερώματα στο δίκτυο και στα περιοδικά που θα μιλάνε για αυτόν.

ΥΓ: Το μόνο αρνητικό ήταν πως όταν ήρθαν στην Ελλάδα για να παίξουν εγώ ήμουν στο στρατό και δυστυχώς δε τους είδα.
Τί να κάνεις ίσως κάποτε να γίνει και αυτό.

No comments: