Friday, January 18, 2008

I TUNES ΧΑΟΣ

Τελικά δε ξέρω τί θα γίνει με το i tunes. Έψαχνα στο δίκτυο και είδα οτι οι περισσότεροι χρήστες αντιμετωπίζουν προβλήματα ταχύτητας και προσβασιμότητας στο i tunes store. Κάποιοι από αυτούς λέγανε για προβλήματα στον οτε, κάποιοι άλλοι για προβλήματα στο software της apple και κάποιοι άλλοι για τις συνδέσεις οτι είναι αργές. Δε είναι σίγουρος τί ακριβώς φταίει αλλά ένα είναι σίγουρο οτι ο απλός χρήστης πλέον δεν έχει ούτε την υπομονή ούτε τη διάθεση να το ψάξει. Στο τέλος θα σε ρωτούν τί σπούδασες αν θα θέλεις να χρησιμοποιήσεις κάτι που θα έχει σχέση με το internet και τους υπολογιστές. Έχω αρχίσει πολύ σοβαρά να σκέφτομαι να σταματήσω να χρησιμοποιώ το κατάστημα. Έχω βαρεθεί επίσης να με ρωτούν ποιό είναι το πρόβλημα με την συνδεσή μου την ώρα που εγώ παίρνω να ρωτήσω αυτούς για λύση. Άσε που όλες οι τηλεφωνήτριες στο οτε μου λένε οτι δεν έχουν τεχνικές γνώσεις. Τότε γιατί μας δείνουν τα νούμερα αυτά για εξυπηρέτηση. Ένα γενικό μπάχαλο στην καθημερινότητα μου.
Δεν ξέρω αν σε λίγους μήνες θα αλλάξω πάλι provider πάντως η αλήθεια είναι οτι δε τους καίγεται καρφί..
Αππό το ο πελάτης έχει πάντα δίκιο έχουμε περάσει στην επιθετική πολιτική marketing. , χθές μια υπαλλήλος του οτε μου είπε " Αν θέλατε κύριε σταθερή ταχύτητα να αγοράζατε μόνιμη γραμμή, αν το λέω σωστά. Δε θα μου πεις εσύ κυρά μου τί θα πληρώσω και στο κάτω κάτω ας το έγραφε στην διαφήμιση. "Πουλάμε γράμμες 4-8-16-24 mb που θα δουλεύουν όσο σας κάτσει, δηλαδή 1, 2, 4, 8, και βλέπουμε. Όπως καταλάβατε σκατά η υπόθεση με τα δίκτυα, εξυπηρέτηση καμιά και μέλον αβέβαιο.

Α και το καλύτερο είναι οτι οι χρήστες του i tunes θέλουμε και πρόσβαση στις υπηρεσίες των ταινιών, καλά εδώ δε ξέρουμε πότε θα κατέβουν τα 4 mb που να φτάσουμε τα giga των ταινιών, εκεί να δεις γέλιο...

No comments: