Monday, January 07, 2008

In the living years...

Πριν 7 χρόνια όταν γεννήθηκες ένα τραγούδι είχα στο μυαλό μου και μόνο αυτό τραγούδησα εκείνη την ημέρα. Ο μόνος που με κατάλαβε φυσικά ήταν ο αδερφός μου και πατέρας σου. Πριν δύο χρόνια τράβηξα μια φωτογραφία σου που θα μου μείνει χαραγμένη για όλη μου τη ζωή.
Εύχομαι Γιαννάκη μου να είσαι πάντα ευτυχισμένος, να είσαι πάντα γερός και η ζωή σου να είναι γεμάτη χαρούμενες στιγμές.
Θα είμαι πάντα δίπλα σου, σε αγαπώ με όλη μου την καρδιά, ο Θείος σου, Χρόνια πολλά.

Για σένα και μόνο για σένα

The Living Years - Mike And The Mechanics

http://www.youtube.com/watch?v=NqQM-HoFeEk

You can listen as well as you hear...

Διαβάστε τα σχόλια σας παρακαλώ που άφησαν όλοι αυτοί που είδαν το video και αν δεν ξέρετε τους στίχους βρείτε τους, θα νιώσετε απίστευτα!!!

1 comment:

Fah said...

όμορφο διαχρονικό σχόλιο, respect γκαρντάση